Чи ефективний мобільний маркетинг?

 

Іноді цифри призводять до запаморочення! Тільки уявіть, що 5,1 біліон людей користуються власним мобільним телефоном. Коли кількість людей, які мають зубну щітку на 1 біліон менша! Якщо торкатись маркетингу, то «більше половини рекламних повідомлень заставляють клієнта зробити  дзвінок». Але як це пов’язано із результатами продажів? Як не дивно, телефон став багатьом таким товаришем, якого не випускають із рук майже цілодобово, що маркетологам дає чудовий шанс достукатися до своїх існуючих і потенційних клієнтів, шанс, який можна використовувати майже цілодобово.

Так як популярність мобільного маркетингу все росте і росте, разом із нею росте необхідність у якісних сервісах. На разі існує велика їх кількість, але в самому початку розвитку цього виду маркетингу було лише декілька компаній, які могли надати такі послуги. Сервіс розсилки смс ePochta є однією з таких компаній. Саме тому вона і зараз займає лідерські позиції на цьому поприщі.

Для того, щоб отримати зростання прибутку (у бізнесі будь-якого направлення) треба використовувати такий ефективний спосіб, як мобільний маркетинг. Його ще знають як масова смс розсилка.

Чомусь люди думають, що відправлення смс все ще на стільки ж неефективне, як було у часи зародження цього цього методу. Звісно, така думка має право на існування. Але можна посперечатися. Багато компаній використовують мобільний маркетинг і більш, ніж задоволені результатами. Свою популярність він заробив завдяки багатьом причинам. По-перше, і найголовніше, що смс зачіпає безпосередньо аудиторію. За допомогою мобільного маркетингу кампанії доставляються швидко і якісно. І немає значення в якій частині планети ви знаходитесь, смс вас дістане всюди.

Якщо ж порівнювати фінансову сторону, то мобільний маркетинг значно дешевше, ніж будь-який інший метод. На сьогоднішній день існує безліч сервісів, які пропонують послуги інформування клієнтів за допомогою смс, через що більшість із них пропонує безкоштовно протестувати власний сервіс. На прикладі ePochta SMS, все, що треба зробити вам, так це зареєструватися і налаштувати розсилку.

Як правило, принаймні декілька сервісів схожих на сервіс Epochta дають можливість відправляти смс не тільки за допомогою інтернет-браузеру, але і дозволяють завантажити спеціальну програму для розсилки смс. Це врази підвищує комфортність розсилки.

Із плином часу мобільний маркетинг перетворюється зі звичайного інструменту донесення інформації за допомогою повідомлень у комплексне рішення, яке задовольняє і клієнта (у необхідності отримання інформації), і маркетолога (у розширенні бази та підвищенні продаж).

Не будемо стверджувати, що мобільний маркетинг – це Святий Грааль, за яким охотились упродовж століть, та все ж це дійсно якісний і надійний партнер у підвищенні прибутку компаній різних направлень.

Подібні компанії:

Ваш відгук буде першим

Додати відгук про компанію